خروج از حساب کاربری، آماده به کار…
بعد از کار، احتمالاً یک شب آرام و بدون استرس می خواهید. و این منطقی است. برنامه ریزی فعالیت هایی مانند مطالعه یا مدیتیشن می تواند به کاهش استرس در هنگام سخت شدن شرایط در محل کار کمک کند. که در…
بعد از کار، احتمالاً می خواهید یک شب آرام و بدون استرس داشته باشید. و این منطقی است. برنامه ریزی فعالیت هایی مانند مطالعه یا مدیتیشن می تواند به کاهش استرس در هنگام سخت شدن شرایط در محل کار کمک کند.
علاوه بر این، می توانید از این زمان برای گسترش دانش یا توسعه مهارت های خود استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید در تجربیات جدید شرکت کنید یا به دنبال اشتیاق باشید.
مزایای شرکت در این فعالیت ها می تواند از افزایش بهره وری تا بهبود سلامت و رفاه عمومی شما متغیر باشد.
با این اوصاف، در اینجا 10 راه عملی برای به حداکثر رساندن زمان بعد از کار آورده شده است.
مامانم یه رسم داشت که هر روز غروب وقتی من بچه بودم دنبالش می کرد. به محض اینکه از مدرسه به خانه رسیدیم، مجبور شدیم خانه را تمیز کنیم. تمیز کردن کمی طولانی نبود – معمولاً یک تایمر را برای 20 دقیقه تنظیم می کرد. بدیهی است که ما در مورد این موضوع ناله کردیم و زمان تلاش برای رهایی از آن احتمالاً بیشتر از زمان واقعی صرف شده بود. اما این تلاش و عادت خانه را مرتب نگه داشت و اگر نظافت تا آخر هفته صبر می کرد، ما را از نظافت عمده نجات داد.
بعد از اتمام کار برای یک روز، یک تایمر برای 20-30 دقیقه تنظیم می کنم و مرتب می کنم. یا، می‌توانم مواردی را در فهرست کارهایم که در طول روز انجام نمی‌دهم، انجام دهم. حتی اگر زمان زیادی نیست، از آنچه واقعاً می توانید انجام دهید شگفت زده خواهید شد.
می‌توانید ظروف را تمیز کنید، لباس‌ها را تا کنید، فهرستی از خواربار تهیه کنید، تقویم خود را تمیز کنید ، یا یک ایمیل مهم ارسال کنید. علاوه بر این، یک تایمر می‌تواند راهی عالی برای بسته‌کردن انتهای روز و کمک به انتقال شما از محل کار باشد.
بعد از کار به یک فعالیت خارج از خانه متعهد شوید. برخی از ایده‌ها می‌تواند یک کلاس ورزشی، کار داوطلبانه یا یک شب بیرون رفتن با دوستان باشد. سپس، به جای گذراندن وقت خود در خانه، زمان بیشتری برای انجام کاری که به آن اهمیت می دهید خواهید داشت.
"با برنامه ریزی زمان خود بعد از کار، به احتمال زیاد به مهمترین موارد "کارها" خود پایبند خواهید بود. دکتر لیزا ان. فولدن، فیزیوتراپ مجاز و مربی سبک زندگی طبیعی، صاحب شرکت Healthy Phit Physical Therapy & Wellness Consultants، می گوید: «بسیاری از مردم زمانی که کارهای بیشتری انجام دهند، بیشترین بهره وری را دارند. با برگزاری یک رویداد برنامه ریزی شده بعد از کار. – به خصوص تمرینی که می تواند به عنوان ورزش عمل کند – مسئولیت پذیری بیشتری برای جلوگیری از نشستن بی هدف در تلفن خود یا تماشای تلویزیون دارید."
بله، من آگاه هستم. شما به خوبی از اهمیت فعالیت بدنی آگاه هستید. با این حال، هنوز نمی توان به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کرد. شکی نیست که یک برنامه ورزشی منظم خلاقیت، اعتماد به نفس و انعطاف پذیری شما را افزایش می دهد – چه در محل کار و چه در خانه.
به طور خلاصه، حرکت دادن بدن یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای افزایش بهره وری خود انجام دهید. به هر حال، ورزش استرس را از بین می برد و فشار روحی را از بین می برد. نتیجه؟ بهتر می خوابید و پرانرژی تر خواهید بود.
بنابراین، در پایان روز از زمان خود جلوگیری کنید – برای دویدن، دوچرخه سواری، یا پیوستن به یک کلاس ورزشی. ایده های دیگر بازی با حیوان خانگی یا بچه های خود، رقصیدن، یا گرفتار شدن در یک کار خانگی است.
زمان با کیفیتی را با کسانی که برای شما مهم هستند مانند خانواده، دوستان و همکاران بگذرانید. نه تنها زندگی را ارزشمند می کند، بلکه برای شما نیز خوب است. هنگامی که با همسر، فرزندان، خواهر و برادر، والدین یا دوستان خود صحبت می کنید، اندورفین ترشح می کند و استرس را کاهش می دهد. حتی یک تماس تلفنی ساده با یکی از عزیزانتان می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.
علاوه بر این، با دوستان و خانواده، کارهای سرگرم کننده زیادی برای انجام دادن وجود دارد، مانند؛
راشل بوئل در مورد میوز می‌نویسد: «ممکن است در مقاله‌ای درباره انجام کارهای زیادی بعد از کار، این موضوع کاملاً نامناسب به نظر برسد، اما صدای من را بشنوید». "در حالی که بسیار مهم است که از زمان خود حداکثر استفاده را ببرید، تنها راهی که انرژی کافی برای انجام این کار خواهید داشت این است که ابتدا به نیازهای اولیه خود توجه کنید." همچنین، زیاد بخوابید، غذا بخورید و استراحت کنید. "با پرداختن به این نیازها، به خود اجازه می دهید عنصر اساسی بهره وری: پایداری."
بوئل می گوید: «چند هفته پیش، من یک لحظه وحشت شدید داشتم. "با احساس غرق در همه چیز در بشقابم، خونسردی خود را از دست دادم." او افزود که پس از به دست آوردن آرامش، به یک ایده درخشان رسیدم: فهرستی از سلامت عقل.
"این لیست شامل کارهایی مانند انجام روزانه یوگا و نوشیدن 64 اونس آب در روز و در آغوش گرفتن با شوهرم بود. هر زمان که همه چیز را از لیست خود حذف می کنم، احساس می کنم یک میلیون دلار می کنم و برای بیشتر مشتاقم."
بوئل می‌گوید: «بعد از یک روز کاری طولانی، بسیاری از ما به زمان نیاز داریم تا دنده‌ها را عوض کنیم و قبل از اینکه بخواهیم هر کار دیگری انجام دهیم، استراحت ذهنی کنیم. خواه این باشد که جلوی تلویزیون برای اطلاع از اخبار روز دست و پا زدن یا دویدن برای دور زدن، یک لحظه وقت بگذارید و آنچه را که برای احساس شارژ در طول هفته نیاز دارید، در نظر بگیرید و آن را در لیست سلامت عقل خود نگه دارید. "
آیا زمانی وجود دارد که احساس کنید چیزی در اولویت بالایی قرار دارد در حالی که اینطور نیست؟ هنگام اولویت‌بندی بهره‌وری، تمرکز بر انجام کارهای بیشتر به جای در نظر گرفتن آنچه واقعاً مهم است، آسان است.
در ابتدای هر هفته، اولویت بندی همه چیز در لیست کارهایم برایم مفید است. سپس، در طول هفته، با تعیین میزان ضروری بودن یک آیتم خاص، زمانم را با کارآمدتر مرور می‌کنم. من شخصاً از ماتریس آیزنهاور برای کمک به من در این زمینه استفاده می کنم.
با فهمیدن اینکه هر مورد در کجا قرار می گیرد، می توانید روی جایی که شروع کنید تمرکز کنید. برای مثال، هنگام انجام پروژه‌های خانگی، از ضروری‌ترین چیزها شروع کنید – سپس به کارهای متوسط و با اولویت پایین بروید. با پروژه های کاری، می توانید روز بعد را با دانستن اینکه چه چیزی باید به چه ترتیب اتفاق بیفتد، شروع کنید.
بهتر از همه؟ ایجاد فهرستی از اولویت ها می تواند به شما کمک کند حتی اگر هنوز پروژه را شروع نکرده اید، احساس موفقیت کنید.
آیا با "اختلال کمبود طبیعت" آشنایی دارید؟ در ابتدا، ریچارد لوو این عبارت را در کتاب خود، آخرین فرزند در جنگل: نجات فرزندانمان از اختلال کمبود طبیعت، به کار برد. لوو می‌گوید سبک زندگی ما در داخل خانه باعث مشکلات سلامتی و رفتاری زیادی می‌شود.
حتی اگر فکر می کنید که کشش است، مطالعات نشان داده است که ما 92 درصد از زمان را در داخل خانه می گذرانیم. و این می تواند بر سلامت جسمی و روانی ما تأثیر منفی بگذارد. چرا؟ زیرا این یک راه ساده برای کاهش استرس، افزایش شادی و زندگی سالمتر است.
علاوه بر این، ارتباط با طبیعت و فضای باز می تواند انرژی شما را دوباره پر کند.
با در نظر گرفتن این موضوع، راشل هاپمن، دکترای علوم اعصاب در دانشگاه نورث ایسترن، پیشنهاد می کند که طبق قانون 20-5-3 زندگی کنید .
در فرهنگ امروزی، بسیاری از ما بیش از حد به رسانه های اجتماعی و گوشی های هوشمند خود وابسته شده ایم. در واقع، DataReportal تخمین می زند که یک آمریکایی به طور متوسط 7 ساعت و 4 دقیقه در روز به صفحه نمایش نگاه می کند. پس چرا این یک مشکل است؟ تحقیقات نشان داده است که زمان زیاد صفحه نمایش منجر به فشار چشم دیجیتال ، اختلال در خواب و کاهش سلامت روان می شود.
علاوه بر این، زمان بیش از حد صفحه نمایش می تواند منجر به اضافه بار اطلاعات شود. و همچنین زمانی که ما در تلاش برای انجام کارها هستیم، حواس‌مان را پرت می‌کند.
بنابراین، تعیین حد و مرز در اطراف تلفن و استفاده از رسانه های اجتماعی حیاتی است. به عنوان مثال، یک تایمر برای محدود کردن مدت زمان بازی، تماشای ویدیو، یا پیمایش در رسانه های اجتماعی تنظیم کنید. اگر جواب نداد، تلفن خود را در اتاق دیگری نگه دارید یا مطمئن شوید که همه رسانه های اجتماعی را هر شب در زمان خاصی خاموش می کنید.
در ابتدا، این کار ناخوشایند خواهد بود. اما ممکن است تعجب کنید که وقتی از صفحه نمایش دور هستید چقدر احساس سرزندگی بیشتری دارید. در نهایت، به جای اینکه بعد از کار خسته شوید، احساس انرژی مجدد خواهید کرد.
آیا می دانستید که مدیر عامل سابق توییتر، دیک کاستولو، کمدی بداهه را مطالعه کرده است ؟ چرا؟ یادگیری کمدی بداهه مهارت های رهبری او را بهبود بخشید.
سرمایه گذاری روی خود برای موفقیت بسیار مهم است، چه به معنای دریافت مربیگری، شرکت در روان درمانی، شرکت در کارگاه آموزشی، کار بر روی ساعات بیشتری برای تحصیلات تکمیلی یا تکمیل یک برنامه گواهینامه باشد. همچنین می‌توانید نحوه نواختن یک آلت موسیقی، عضویت در یک باشگاه کتاب، تماشای یک فیلم مستند یا شرکت در یک دوره زبان را بیاموزید.
به طور کلی، چه روی ذهن، بدن یا روح خود سرمایه گذاری کنید، در حرفه حرفه ای خود موفق خواهید شد.
Choncé Maddox در پست قبلی Calendar می نویسد: واضح است که برای بهینه سازی هر روز و کارآمدتر شدن به یک برنامه صبحگاهی خاص نیاز دارید. با این حال، او می افزاید: "یک روال صبحگاهی موفق در واقع از شب قبل شروع می شود." به زبان ساده، برای به حداکثر رساندن کارایی و بهره وری در روز بعد، به یک برنامه روتین عصرانه موثر نیاز دارید.
بنابراین، برنامه شبانه شما باید شامل چه مواردی باشد؟ خوب، این به شما بستگی دارد. اما، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که ارزش بررسی دارد.
اعتبار تصویر: Ketut Subiyanto; Pexels; متشکرم!
پست 10 روش عملی برای به حداکثر رساندن زمان بعد از کار اولین بار در تقویم پدیدار شد.
نزدیکترین مرد سیاهپوست که قبلاً برده شده بود به جک دانیل هر آنچه در مورد ویسکی می دانست آموخت. امروز، بنیانگذار Uncle Nearest Whisky Premium میراث خود را جشن می گیرد.
درس های رهبری از مدرسه خلاقیت انحصاری که "آموزش 5 ساله را در 5 روز بسته بندی می کند"
3 استراتژی با پشتوانه کارشناسان برای حفظ آرامش در مواقع رویارویی
مدیرعامل Wayfair به مدت 20 سال به انقلابی در خرید دیجیتال کمک کرده است. در اینجا نحوه برخورد او با شرایط اقتصادی دشوار است.
این بنیانگذار وقتی 15 ساله بود به زندان رفت. در اینجا بود که او ایده شرکتی را مطرح کرد که اکنون توسط جان لجند پشتیبانی می شود.
3 نشانه که به غرور اجازه می دهید در مسیر موفقیت قرار گیرد
چیپ و جوآنا گینز و شوندا رایمز با استفاده از این یک استراتژی کارآفرینی به موفقیت باورنکردنی دست یافتند. در اینجا نحوه شما نیز می توانید.
امیلی رلا
دانیل مانگنا
آماندا برین
مشترک شدن در خبرنامه ما
آخرین اخبار، مقالات و منابع ارسال شده به صندوق ورودی شما.
می‌دانم که داده‌هایی که ارسال می‌کنم برای ارائه محصولات و/یا خدمات و ارتباطات فوق‌الذکر در ارتباط با آن‌ها استفاده خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر سیاست حفظ حریم خصوصی ما را بخوانید.
حق چاپ © 2022 Entrepreneur Media, Inc. کلیه حقوق محفوظ است.

Entrepreneur® و علائم مرتبط با آن علائم تجاری ثبت شده Entrepreneur Media Inc هستند.
پیوند با موفقیت کپی شد

source

توسط artmisblog