خروج از حساب کاربری، آماده به کار…
بازنشستگی باید زمانی باشد که استرس از بین می رود یا حداقل به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به هر حال، شما ناگهان تعهدات کاری ظالمانه را کنار می گذارید، در حالی که فعالیت هایی که واقعاً از آنها لذت می برید و واقعاً …
بازنشستگی باید زمانی باشد که استرس از بین می رود یا حداقل به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به هر حال، شما ناگهان تعهدات کاری ظالمانه را کنار می گذارید، در حالی که فعالیت هایی که واقعاً از آنها لذت می برید و واقعاً می خواهید دنبال کنید، به تقویم شما راه پیدا می کنند. در همان زمان، زمان شخصی شما به طور چشمگیری افزایش می یابد ، و شما را آزاد می گذارد تا تقریباً هر کاری را که می خواهید انجام دهید، از جمله رویاهایی که تا سال های بعد از حرفه خود به تعویق انداخته اید.
پس چرا اینقدر استرس دارید؟
باور کنید یا نه، بازنشستگی می تواند تعدادی از عوامل استرس زا برای مردم ایجاد کند. از فشارهای مالی گرفته تا احساس بی‌معنای بدون شغلی که حس خود و هدف شما را تغذیه می‌کند، برای بازنشستگانی که به تازگی استخدام شده‌اند احساس اضطراب و فشار شدیدی دارند.
خوشبختانه، زمینه ای که استرس شما را تولید می کند، ابزارهای منحصر به فردی را برای کاهش آن در اختیار شما قرار می دهد. در اینجا 15 راه برای مدیریت و کاهش سطح استرس خود در دوران بازنشستگی آورده شده است.
یکی از ساده‌ترین راه‌ها (البته نه لزوماً یکی از آسان‌ترین) برای مدیریت استرس، مقابله مستقیم با آن است. اگر بتوانید در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی باعث افزایش استرس شما می شود، شفافیت پیدا کنید، می توانید با مدیریت پیشگیرانه آن را کاهش دهید.
برای مقابله با استرس مالی، به عنوان مثال، تصویر واضحی از درآمد و هزینه های خود داشته باشید. بر اساس درآمد بازنشستگی خود یک بودجه قابل اجرا ایجاد کنید. سپس به دنبال راه هایی برای افزایش آن درآمد و افزایش کارآمدتر پول بازنشستگی خود باشید . مکانیسم های سرمایه گذاری دیگری را برای رشد دارایی های خود در نظر بگیرید.
فعال بودن و مقابله با منبع استرس راهی عالی برای یادآوری شایستگی و مدیریت اضطرابتان است.
ممکن است کلیشه ای باشد، اما به دلیلی کلیشه ای است: فعال ماندن یکی از بهترین راه ها برای مدیریت استرس و احساس بهتر هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی در طول سال های بازنشستگی است.
با جستجوی نوعی سرگرمی، فعالیت هنری یا فعالیتی که از آن لذت می برید و به طور منظم زمانی را برای ارضای علایق خود اختصاص دهید، خود را از نظر ذهنی و جسمی فعال نگه دارید. سپس با آن همراه باشید، هر چه که ممکن است باشد:
اگر سرگرمی یا علاقه ای ندارید که در حال حاضر شما را هیجان زده کند، وقت خود را صرف جستجوی آن از طریق رویدادهای سازماندهی کنید. یک راه عالی برای کشف سرگرمی‌های جدید، شرکت در فرصت‌های آموزش بزرگسالان از کالج محلی یا گروه‌های دیگر است.
بازنشستگی زمان بسیار خوبی برای آوردن تجربیات و دانشی است که به سختی در طول حرفه خود به دست آورده اید به یک سرمایه گذاری جدید پول ساز . این می تواند ترس های مالی شما را در مورد بازنشستگی کاهش دهد و در عین حال به شما یک هدف برای کار و یک حس تازه از هدف بدهد. به نوبه خود، این می تواند به کاهش استرس و جلوگیری از بروز افسردگی کمک کند.
موانع ورود به تجارت هرگز کمتر نبوده است، به خصوص برای کسب و کارهای دیجیتال یا آنلاین. شما می توانید با یک ایده قابل بانک، یک طرح کسب و کار قوی، و مقداری سرمایه اولیه کسب و کار راه اندازی کنید.
یا با ارائه خدمات مشاوره آزاد در صنعت خود، شهرت حرفه ای خود را برای خود به کار ببرید. یک وب‌سایت ساده تک صفحه‌ای، توجه متمرکز به رسانه‌های اجتماعی مانند لینکدین و توییتر، و دسترسی استراتژیک به مخاطبین حرفه‌ای‌تان می‌تواند تنها چیزی باشد که برای راه‌اندازی یک مشاوره موفق نیاز دارید.
سعی کنید بیشتر اوقات با دوستان و خانواده خود وقت باکیفیت بگذرانید. آنها به شما کمک می کنند که با شما همراه باشید، که به جلوگیری از تنهایی و افسردگی کمک می کند، در حالی که به طور همزمان بازنشستگی را لذت بخش تر می کند.
اگر نمی توانید حضوری بازدید کنید، تسلیم نشوید! فن آوری های مدرن مبتنی بر وب، ارتباط با عزیزان را بدون توجه به جایی که هستند، برای ما آسان می کند. یک تاریخ تکرارشونده برای چت ویدیویی کوتاه یا تماس تلفنی تنظیم کنید. ایمیل و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به شما کمک کنند تا یک خط ارتباطی منسجم‌تر را با ریسک پایین‌تر حفظ کنید، تا باعث اضطراب یا فشار نشوید.
علاوه بر پیگیری علایق و سرگرمی های خود، ایده خوبی است که به طور منظم از نظر بدنی فعال بمانید. ورزش روزانه و شرکت در فعالیت های بدنی به افزایش انرژی و خلق و خوی شما کمک می کند که به نوبه خود به مدیریت و کاهش استرس کمک می کند.
چقدر ورزش نیاز دارید؟ موسسه ملی پیری توصیه می‌کند که بزرگسالان حداقل 150 دقیقه در هفته به نوعی فعالیت هوازی با شدت متوسط بپردازند. پیاده‌روی سریع در اطراف محله، نیم ساعت شنا و حرکت در استخر، یا یک مهمانی رقص بداهه در اتاق نشیمن همگی این کار را انجام می‌دهند. هر فعالیتی که انتخاب می کنید، آن را با هم ترکیب کنید و سعی کنید حداقل سه روز در هفته فعال باشید.
گروه یا باشگاهی را پیدا کنید که درگیر فعالیت های مرتبط با علایق شما باشد و در جلسات یا گردهمایی های منظم شرکت کنید. گروه‌های زیادی وجود دارند که به بازنشستگانی که می‌خواهند فعال بمانند و معاشرت کنند، خدمات رسانی می‌کنند. فرقی نمی‌کند این گروه حول محور اهداف سیاسی، اهداف خیریه یا سرگرمی‌ها باشد، می‌توانید از آشنایی و گذراندن وقت با افرادی که علایق شما را به اشتراک می‌گذارند، سود زیادی ببرید.
چند بار در طول زندگی کاری خود به خود گفتید «یک روز که وقت داشته باشم، می روم سفر»؟ بسیاری از مردم به همین دلیل مشتاقانه منتظر سالهای بازنشستگی خود هستند.
حالا که زمان و مکان دارید، چرا برای سفر بیشتر برنامه ریزی نکنید؟ چیزهای زیادی برای دیدن در جهان وجود دارد! سفر کنید و مکان های جدید را کشف کنید. لزوماً لازم نیست فوراً یک تور بزرگ اروپا دو هفته‌ای را برنامه‌ریزی کنید، مخصوصاً اگر سفر در حال حاضر کمی ترسناک باشد. از مکان های دیدنی در اطراف شهر یا شهر خود شروع کنید. به مکان‌های تاریخی، شهرهای متوسط با پیشنهادهای فرهنگی و سایر مناطق مورد علاقه محلی‌تر نگاه کنید.
مطالعات نشان می دهد که مهارت های سازمانی می تواند به کاهش استرس کمک کند. بسیاری از مردم متوجه می شوند که عمل ساده برنامه ریزی برای نحوه گذراندن وقت خود یک تمرین آرامش بخش است که به آنها کمک می کند کنترل بیشتری داشته باشند.
به عنوان مثال، اگر قصد دارید رمان بزرگ آمریکایی را در دوران بازنشستگی بنویسید، چرا هر روز یک ساعت یا بیشتر را به نوشتن اختصاص ندهید؟ زمان‌بندی برای رسیدن به اهدافتان بهترین راه برای پیشرفت مداوم است و به نوبه خود به کاهش استرس و اضطراب شما در اطراف آن هدف کمک می‌کند.
حتی در نظر گرفتن درخواست کمک از کسی می تواند ترسناک باشد. به طور قابل درک ممکن است احساس آسیب پذیری و در معرض دید داشته باشید. با این حال، همه ما به کسی نیاز داریم که با او صحبت کنیم، کسی که وقتی استرس داریم گوش کند و دیدگاه تازه ای به ما بدهد.
از درخواست کمک در صورت نیاز نترسید. بسیاری از مردم بیش از حد خوشحال هستند که به شما کمک کنند. با این حال، حتی نزدیک ترین دوستان شما هم نمی توانند ذهن شما را بخوانند. علاوه بر این، بسیاری از آنها تمایلی به عبور از یک مرز درک شده یا فراتر رفتن ندارند.
مثبت بمانید، حتی وقتی شرایط سخت می شود. در حالی که چیزی به نام «مثبت سمی» وجود دارد و قطعاً چیزی است که باید از آن اجتناب کرد، حس خوش‌بینی سالم‌تر به شما کمک می‌کند استرس را به طور مؤثرتری مدیریت کنید . داشتن یک چارچوب ذهنی مثبت می تواند به شما کمک کند استرس خود را مدیریت کنید و راحت تر راه حل هایی را برای مشکلاتی که شما را خسته می کند پیدا کنید.
اقدام ساده نوازش سگ می تواند با کاهش فشار خون و افزایش تولید اکسی توسین، که باعث ایجاد حس قوی رفاه و آرامش می شود، بلافاصله استرس را کاهش داده و احساس خوشبختی را افزایش می دهد.
و اگر می خواهید فعال بمانید، استرس خود را مدیریت کنید و هر روز احساس بهتری داشته باشید، یک سفر کوتاه به پناهگاه محلی خود داشته باشید و یک حیوان خانگی را به سرپرستی بگیرید. مراقبت و تعامل منظم با حیوانات خانگی یک راه اثبات شده برای کاهش استرس و ترویج احساسات مثبت است.
ثبت نام کنید تا از طریق زمان و تلاش خود، برای هدفی که به آن اهمیت می دهید، از خود صرف نظر کنید. اهدای پول همه چیز خوب و خوب است، و شما باید این کار را تا جایی که می توانید انجام دهید، تا جایی که بودجه شما ممکن است. با این حال، دادن زمان و انرژی متفاوت است و به ایجاد ارتباط صمیمی‌تر و مبتنی بر هدف بین شما و دیگران همفکر کمک می‌کند. این یک راه عالی برای ارتباط ماندن با جامعه و پیدا کردن دوستان جدید است.
به عنوان یک گونه، زمانی که بتوانیم به طور منظم زمان کمی را در طبیعت بگذرانیم، بیشتر خوشحال می شویم. نیازی نیست خود را به یک کوهنورد متعهد یا ملوان باتجربه تبدیل کنید. حتی چند دقیقه پیاده روی در محله شما می تواند مزایای قابل توجهی برای سلامت جسمی و روانی شما داشته باشد. استرس را کاهش می دهد و احساس سلامتی شما را افزایش می دهد.
یا یک گردش چالش برانگیزتر را انتخاب کنید و برای آماده شدن و تمرین برای آن کار کنید. اگر نگران تحرک یا ایمنی خود هستید، با یک راهنما یا مربی با تجربه در زمینی که می‌خواهید کاوش کنید و می‌تواند در حین اکتشاف شما را ایمن نگه دارد، شریک شوید.
حتی برونگراها هم به مقداری «زمان من» روزانه نیاز دارند. حتی اگر فقط 10 یا 15 دقیقه باشد، اختصاص دادن زمان منظم برای خود به شما کمک می کند تا سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. خواه مدیتیشن، استراحت، گوش دادن به موسیقی، یادداشت روزانه، تمرین یوگا یا انجام برخی ورزش‌های ذهنی و بدنی دیگر، عادت روزانه اختصاص دادن چند دقیقه به تنهایی باعث ایجاد عادت آرامش و تجدید قوا می‌شود.
در عوض، شما این تعهد به مراقبت از خود را تقویت خواهید کرد، که همچنین به تسهیل سایر شیوه های سالم کمک می کند. شما با احساس آرامش و متانت بیشتری روبرو می شوید. علاوه بر این، متوجه خواهید شد که به طور فعال استرس خود را در طول روز مدیریت می کنید. به هر حال، چیزهایی که روی آنها تمرکز می کنید و اولویت بندی می کنید چیزهایی هستند که برای بهتر شدن تغییر می کنند.
یکی از راه‌های گذراندن «زمان من» روزانه‌تان که فواید زیادی به همراه خواهد داشت، مدیتیشن ذهن‌آگاهی است.
استرس باعث می شود ذهن از یک رویداد یا ایده استرس زا به رویداد دیگر بپرد، گاهی اوقات در یک چرخه به ظاهر بی پایان و سریع. نتیجه بدنی پر استرس، با فشار خون بالاتر، افزایش ضربان قلب، تنفس کم عمق، افزایش تنش و درد عضلانی و افزایش تولید هورمون استرس کورتیزول است.
مدیتیشن ذهن آگاهی به شما کمک می کند ذهن و بدن را آرام کنید، تمرکز خود را بر روی آنچه درست در مقابل شما قرار دارد متمرکز کنید و سطح استرس خود را کاهش دهید.
هر استراتژی خاصی که برای اجرای آن انتخاب می کنید، مهم است که اگر می خواهید استرس خود را مدیریت کنید، نگرش و چارچوب ذهنی خود را مدیریت کنید . به دنبال خوبی ها باشید و سعی کنید روزانه مدتی را صرف تمرکز بر احساس قدردانی کنید.
در عین حال، انتظار داشته باشید که طیف وسیعی از احساسات را تجربه کنید. به خود یادآوری کنید که این احساسات همیشه موقتی هستند. اگر با آن مشکل دارید، از صحبت با پزشک خود دریغ نکنید و گفتگو درمانی را در نظر بگیرید. این می تواند در کمک به شما در ایجاد مهارت های مقابله ای جدید و سالم تر برای کاهش استرس و افزایش لذت شما از زندگی بازنشستگی بسیار موثر باشد.
The post 15 راه برای کاهش استرس در دوران بازنشستگی appeared first on سررسید .
آیا تشریفات می توانند فرهنگ شرکتی بی روح ما را اصلاح کنند؟ یک طراح تشریفات می‌گوید بله، اما برخی می‌ترسند که حتی بیشتر از خودشان به دفتر بدهند.
آیا می خواهید فروش را افزایش دهید؟ از این هک برند استفاده کنید.
این بچه های کالج با پول میتسوای خود یک شرکت تی شرت سفارشی خریدند. اکنون این یک تجارت 40 میلیون دلاری است.
5 جریان درآمدی که ثروت شما را افزایش می دهد
این برند مورد علاقه سفالگری توسط نوه هانری ماتیس تأسیس شد. اکنون، کارخانه آن آزمایشی در شیوه های کار عادلانه است.
آیا استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما علامت خود را از دست داده است؟ در اینجا نحوه بیان آمده است.
"اغلب پاسخ درستی وجود ندارد": یک اقتصاددان مشهور هوشمندانه ترین راه برای مقابله با "مشکلات وحشی" زندگی را توضیح می دهد.
فراس موسی
سایمون لاول
کنت برک
مشترک شدن در خبرنامه ما
آخرین اخبار، مقالات و منابع ارسال شده به صندوق ورودی شما.
من درک می کنم که داده هایی که ارائه می کنم برای ارائه محصولات و/یا خدمات و ارتباطات فوق شرح داده شده در ارتباط با آنها استفاده خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر سیاست حفظ حریم خصوصی ما را بخوانید.
حق چاپ © 2022 Entrepreneur Media, Inc. کلیه حقوق محفوظ است.

Entrepreneur® و علائم مرتبط با آن علائم تجاری ثبت شده Entrepreneur Media Inc هستند.
پیوند با موفقیت کپی شد

source

توسط artmisblog