خروج از حساب کاربری، آماده به کار…
اغلب اوقات، ما تحت تأثیر احساسات خود هستیم. اما موفق ترین افراد جهان می دانند که این احساسات از کجا می آیند، چرا اتفاق می افتند و می توانند از این آگاهی برای مدیریت و کنترل واکنش های خود استفاده کنند. در اینجا نحوه انجام آن نیز آورده شده است.
آیا تا به حال احساس کرده اید که در حق شما ظلم شده است؟ شاید رئیس‌تان بازبینی ناعادلانه‌ای به شما داده است، بهترین دوستتان دائماً دیر برای شام حاضر می‌شود یا یک غریبه تصادفی شما را در ترافیک قطع می‌کند. احساس خشم، صدمه یا آزار در زندگی روزمره غیرمعمول نیست – و بسیاری از ما احساس می کنیم که تحت تأثیر این احساسات هستیم.
اما اگر می‌دانستید که می‌توانید کاری برای این احساسات انجام دهید، چه می‌کنید؟ وجود دارد، و با درک نحوه عملکرد مغز ما شروع می شود.
تمام مغزهای ما هم دارای یک جزء ناخودآگاه و هم خودآگاه هستند. ضمیر ناخودآگاه ما یک کار باورنکردنی برای کمک به ما در طول زندگی انجام می دهد. تخمین زده شده است که ضمیر ناخودآگاه ما اطلاعات را با سرعتی تقریباً 500 برابر سریعتر از ضمیر خودآگاه پردازش می کند. وقتی به طور غریزی پشت چراغ قرمز توقف می کنیم یا فوراً از اجاق گاز داغ دور می شویم، این ضمیر ناخودآگاه ما در کار است.
ضمیر ناخودآگاه ما اساساً دو کار انجام می دهد. اول، برنامه‌های قدیمی را که ما به آن آموزش داده‌ایم اجرا می‌کند و بیشتر روز ما را خودکار می‌کند. دوم، برای محافظت از ما و حفظ امنیت ما کار می کند. در حالی که این بسیار مفید است، ضمیر ناخودآگاه دارای معایبی است. برای اینکه ما در زندگی موفق باشیم، مهم است که از این تفاوت ها آگاه باشیم، پس بیایید آن را تجزیه کنیم.
مطالب مرتبط: چگونه 7 P قدرت شخصی می تواند به شما در رسیدن به موفقیت کمک کند
ناخودآگاه ما می تواند ما را گمراه کند تا احساساتی را احساس کنیم که برای ما مفید نیستند. نمی خواهد ما ناراحت باشیم، رنج ببریم یا صدمه ببینیم. گاهی اوقات، هنگامی که به خاطر اتفاقی که برای ما اتفاق می افتد احساس خشم می کنیم، در واقع ضمیر ناخودآگاه ما ما را تشویق می کند که نقش قربانی را بازی کنیم. از آنجایی که دیگران یا شرایط بیرونی برای مشکلات یا کشمکش‌ها آسان‌تر است و اغلب احساس بهتری می‌کنیم، ناخودآگاه به راحتی به ما کمک می‌کند تا این کار را انجام دهیم. قبل از اینکه زمان لازم برای پردازش و هضم آگاهانه یک موقعیت را داشته باشیم، ناخودآگاه چیزهایی از این قبیل خواهد گفت: دوباره سالی می رود، همیشه اول دستش را بالا می برد تا آن پروژه یا فرصت را بگیرد. واضح است که او سعی دارد از شما سبقت بگیرد. بهتره مراقب پشتت باش
متأسفانه، هر چه بیشتر به تمایل ناخودآگاه خود برای یافتن بزهای قربانی خارجی گوش می دهیم و احساسات ناخوشایند را به روش هایی توضیح می دهیم که تقصیر ما نیست، ناخودآگاه ما برای انجام این کار برنامه ریزی می شود که این چرخه را تداوم می بخشد. نتیجه؟ ما تمایلی به نگاه عمیق به مشکل واقعی نداریم و فرصت مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری را از دست می دهیم.
دوم، چون ضمیر ناخودآگاه می‌خواهد ما را ایمن نگه دارد، همیشه از تغییر استقبال نمی‌کند. وقتی در مورد آینده خود رویا می‌بینیم یا به بهبود در زندگی خود فکر می‌کنیم، ناخودآگاه اغلب سعی می‌کند ما را از این کارها دور کند. ممکن است بگوید: " آیا مطمئن هستید که می خواهید برای یک ماراتن تمرین کنید؟ این به نظر واقعا سخت است. فقط رفتن به باشگاه هر روز احتمالاً بیش از ورزش کافی است." یا، " رفتن برای آن ترفیع در محل کار عالی به نظر می رسد، اما سایر کاندیداها احتمالاً واجد شرایط تر هستند. چرا تلاش کنید؟"
مطالب مرتبط: 3 تغییر در ادراک که اضطراب کارآفرینان را کاهش می دهد
از آنجایی که ضمیر ناخودآگاه آسیب پذیر بودن را دوست ندارد، افتادن در تله های سرزنش و بی عملی آسان است. این رفتارها پرهزینه هستند و می توانند رشد، روابط، امیدها و رویاهای ما را مختل کنند.
ذهن آگاه خود را به طور منظم به خدمت می گیرند. از آنجایی که ضمیر ناخودآگاه بسیار سریعتر از ذهن خودآگاه ما پردازش می شود، افراد بسیار موفق از هر دو قسمت مغز خود استفاده می کنند. آنها به طور منظم برای کاهش سرعت، توقف و مشورت با ذهن آگاه خود وقت می گذارند. آنها به طور منظم فاصله بین محرک و پاسخ را گسترش می دهند. با خودشان چک می کنند. اگر انجام این کار را به یک تمرین معمولی تبدیل کنید، ضمیر ناخودآگاه شما (در حالی که قدرتمند است) شکست ناپذیر نیست. بسیار مهم است که مطمئن شوید این ذهن آگاه شماست که نمایش را در حساس ترین مقاطع زندگی شما اجرا می کند.
افرادی که به طور منظم قبل از پاسخ به یک موقعیت یا تصمیم گیری کلیدی مکث می کنند، چند کار کلیدی را در طول آن فرآیند انجام می دهند.
مطالب مرتبط: بر روی این 3 زمینه از طرز فکر خود تمرکز کنید تا مسئولیت زندگی خود را به دست بگیرید
1. از خود بپرسید: آیا این واکنشی که من دارم یا اقدامی که قرار است انجام دهم واقعاً به من خدمت می کند؟
اگر شما فردی هستید که اهداف بلندمدتی دارید، حفظ آنها در ذهن بسیار مفید است. در حالی که ضمیر ناخودآگاه شما ممکن است شما را متقاعد کند که کاری را انجام دهید که در کوتاه مدت احساس خوبی داشته باشد، ذهن خودآگاه شما صدایی از دلیل در به یاد آوردن هدف بلند مدت شما است. اگر هدفی برای کاهش وزن یا ایجاد رابطه بهتر با کسی دارید – و برای فکر کردن آگاهانه به "چرا" خود وقت می گذارید – اغلب پاسخی متفاوت نسبت به زمانی که ناخودآگاه شما به تنهایی عمل می کند، خواهید داشت. ضمیر خودآگاه شما اغلب به شما یادآوری می‌کند که حتی اگر تصمیمی در کوتاه‌مدت احساس خوبی نداشته باشد، به شما کمک می‌کند در بازی بلندمدت برنده شوید. با داشتن این آگاهی، گرفتن تصمیم درست آسان تر است.
2. از خود بپرسید: این واقعاً در مورد چیست؟
هر زمان که احساس ناراحتی یا عصبانیت می‌کنید، از خود بپرسید که واقعاً چه چیزی در ذهن شماست، به شما کمک می‌کند اطلاعات جدیدی در مورد خودتان کشف کنید. ممکن است بگویید این یک چیز است، اما با تأمل (و با کمک ضمیر خودآگاه) ممکن است متوجه شوید که این یک چیز دیگر است. بسیاری از ما احتمالاً می‌توانیم زمانی را به یاد بیاوریم که با یکی از عزیزانمان در مورد چیزی برخورد کردیم، اما بعداً متوجه شدیم که ربطی به آن ندارد. متوجه شدیم که در مورد چیز دیگری کاملاً در روحیه بدی بودیم. مطمئن باش.
3. به خود یادآوری کنید که می توانید کارهای سخت را انجام دهید
مردم اغلب از آزمودن چیزهای جدید غافل می شوند و صرفاً به این دلیل که این کار سخت است، اقدام می کنند. شما می توانید کارهای سخت انجام دهید. به همین سادگی. هر چه بیشتر آگاهانه این موضوع را به ضمیر ناخودآگاه خود یادآوری کنید، بیشتر می توانید آن را دوباره آموزش دهید تا سخت کوشی و چالش را به عنوان بخشی از زندگی روزمره خود بپذیرد.
4. فقط اقدام کنید
از آنجایی که ضمیر ناخودآگاه عاشق این است که به روش های معمول و قابل پیش بینی عمل کند، اغلب تمایلش به انجام یا تغییر چیزی است. از آنجایی که تلاش می کند از ما و امنیت ما محافظت کند، همچنین می تواند ما را فریب دهد تا احساس ترس کنیم. ترس مانع از عمل می شود، اما عمل می تواند بر ترس غلبه کند. آگاهانه انتخاب کنید که در هر موقعیتی که به شما کمک می کند یک یا دو عمل را شناسایی کنید.
وقتی برای کاهش سرعت خود وقت بگذارید و با ذهن آگاه خود مشورت کنید، تصمیمات عمدی تری خواهید گرفت. این شما را به یک زندگی بهتر هدایت می کند. آن را امتحان کنید.
مطالب مرتبط: علوم اعصاب به ما می گوید چگونه برای موفقیت مغزمان را هک کنیم
خانواده این مدیر اجرایی از کار او حمایت نمی کنند، اما او دست از مبارزه برای سازندگانی که کمتر به نمایش گذاشته شده اند، برنمی گردد.
خلاقیت یعنی بهره وری. در اینجا 3 تمرین وجود دارد که هر دو را تقویت می کند.
من پدر و مادری هستم که در خانه بمانم و کارآفرین هستم و در حال سوختن هستم. در اینجا نحوه اجتناب از سرنوشت مشابه آمده است.
مدیر رسانه ای در مورد اینکه چگونه برندها می توانند از OTT و FAST برای موفقیت بازاریابی استفاده کنند: "این بیشتر ناب است تا ناب"
شما ارتقا یافته اید: داستانی ساده که به من در ایجاد انعطاف پذیری کمک کرد
ایلان ماسک نگران ربات ها است. شما هم باید باشید.
آنچه از راه اندازی مارک بنیوف استارتاپم در دریم فورس آموختم
گابریل بیناس
StackCommerce
آلیس گلدشتاین
مشترک شدن در خبرنامه ما
آخرین اخبار، مقالات و منابع ارسال شده به صندوق ورودی شما.
من درک می کنم که داده هایی که ارائه می کنم برای ارائه محصولات و/یا خدمات و ارتباطات فوق شرح داده شده در ارتباط با آنها استفاده خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر سیاست حفظ حریم خصوصی ما را بخوانید.
حق چاپ © 2022 Entrepreneur Media, Inc. کلیه حقوق محفوظ است.

Entrepreneur® و علائم مرتبط با آن علائم تجاری ثبت شده Entrepreneur Media Inc هستند.
پیوند با موفقیت کپی شد

source

توسط artmisblog