طبق یک گزارش جدید، باید بیشتر به باشگاه برویم. اما این تلاش‌های زندگی روزمره را نادیده می‌گیرد
من در آخرین دور سرزنش زنان و تظاهر به این که به نفع خودشان است، این خبر می آید که ما به اندازه کافی ورزش نمی کنیم – حداقل از نوع «شدید». طبق گفته Nuffield Health ، 47 درصد از زنانی که مورد بررسی قرار گرفتند، در فعالیت‌هایی مانند دویدن، شنا یا کلاسی در باشگاه که به آنها کمک می‌کند تا تناسب اندام و سلامت ذهن و بدن خود را حفظ کنند، شرکت نکرده‌اند. به طور قابل توجهی بیشتر از مردان، که تنها بیش از یک سوم از آنها به طور مشابه پاسخ دادند. دو سوم زنان و نیمی از مردان به بی انگیزگی اشاره کردند. دلایل دیگر شامل ندانستن از کجا شروع و صرفاً نداشتن زمان کافی بود.
برای روشن بودن، نافیلد نیست که این موضوع را بیان می‌کند – بیشتر آن چیزی است که ما می‌توانیم آن را گفتمانی بنامیم که در مورد یافته‌های آن‌ها استقبال کرد، که بلافاصله شروع به بحث در مورد مسائل مربوط به کسری مراقبت از کودکان و بار سنگین‌تر کار بدون مزد که همچنان بر دوش زنان می‌افتد و از آنها جلوگیری می‌کند. از رسیدن به زومبا اما اگرچه این موانع برای ورزش به وضوح معتبر هستند، اما همچنین این ایده را تقویت می کنند که ما در انجام کاری که باید شکست می خوریم.
علیرغم برخورد زودهنگام و آسیب زا با اسب طاق مدرسه، من برای تمجید از کرانچ ها آمده ام، نه برای دفن آنها. مراقبت از خود جسمانی خود به وضوح ارزشمند است، به خصوص زمانی که گذر زمان مفاصل را تهدید می کند و افت انرژی را تهدید می کند. و همه ما بعد از راه رفتن با پرانتز احساس بهتری داریم (به طور گسترده گزارش شده است).
شاید این مفهوم سرسختی است که احتیاط من را برمی انگیزد، به ویژه به این دلیل که مطمئناً ذهنی است و نقطه شروع یک فرد را در نظر نمی گیرد. برای کسانی که تناسب اندام ندارند، یا دارای تحرک و سایر مشکلات سلامتی هستند، آرامش یک فرد ممکن است یک هدف دست نیافتنی (ظاهری یا واقعی) باشد. Nuffield یک رویکرد افزایشی را توصیه می‌کند – برای مثال، تا ۱۰۰۰۰ قدم روزانه خود را با ۲۰۰۰ شروع کنید – اما حتی آن مایل ناهموار برای بسیاری دلهره‌آور خواهد بود.
برخی دیگر واکنشی شبیه بارتلبی به ورزش دارند: آنها به سادگی ترجیح می دهند این کار را انجام ندهند، شاید به دلیل تنفر درونی، یا آن را کسل کننده می دانند، یا به این دلیل که زمان آنها پر از چیزهایی است که آنها آن را مهم تر می دانند. شاید، در واقع، آن چیزها مهم‌تر باشند: مراقبت از دیگران، یا داوطلب شدن برای کمک به افرادی که خارج از دایره خود هستند، یا حتی رویارویی با مشکلات شخصی بزرگ‌تر از شلی عضلات. من آن را اینگونه بیان می کنم – به جای حفظ سلامت قلب و عروق یا ایجاد قدرت اصلی – زیرا خطوط جداکننده بین آمادگی جسمانی و نمایش بدن بیرونی فرد به دیگران هنوز مبهم است، مهم نیست که صنعت سلامتی چقدر دستور العمل برای اسموتی دانه چیا ارائه می دهد. .
البته تصور معادل امروزی مربی تناسب اندام آمریکایی دبی دریک سخت است که در سال 1960 اولین زنی بود که برنامه تلویزیونی تناسب اندام روزانه را ارائه کرد و آلبومی با عنوان چگونه شوهر خود را شاد نگه دارید منتشر کرد. (اگر نیاز به پر کردن بین اسکات دارید، نگاهی به ظاهر او در شوی جانی کارسون بیندازید، که در آن او با شلوارهای شلواری زرد و جوراب شلواری مشکی، مجری برنامه را معرفی کرد که کمتر از همه کت کت و شلوارش را درآورده بود اما نه. اما این پیام که امروزه، حفظ تناسب اندام در درجه اول وظیفه مراقبت از خود است، اغلب در اطراف ما خیانت می شود، گاهی به صورت ظریف و گاهی به طرز فجیعی.
بنابراین، برای مثال، جنبش مثبت اندیشی بدن باید با هجوم نگرانی در مورد سلامتی زنان بزرگتر مقابله کند، زمانی که صرفاً حفاری نشان می دهد که این نگرانی انزجار و دفع است.
به جای اینکه از شکست خودمان در اندازه گیری ناامید شویم، تعریف مجدد موفقیت می تواند کمک کننده باشد. در پادکستی درباره کتاب‌هایی که ارائه می‌دهم، من و میزبان مشترکم مرتباً با یک گفتگوی دو دقیقه‌ای درباره باغبانی شروع می‌کنیم، و عنصر باغبانی کیف پستی ما بسیار بیشتر از جنبه ادبی است. در حالی که سرکشی ممکن است شدید نباشد، حفاری روی یک تکه گیاهی قطعاً انجام می شود، و همینطور چمن زنی، و هرس و کوهاندن در مقیاس بزرگ در مورد کیسه های کود به خوبی پوسیده شده است. چرا نباید آن را به عنوان تمرین من به حساب آورد و من را از 47 درصد کاهش یافته خارج کند؟ همینطور دیسکوی آشپزخانه، دعوای حیوانات خانگی، رفت و آمدهای بی‌شماری در راهروی میانی سوپرمارکت و انداختن یک لحاف بزرگ در پوشش آن؟
در همین حال، دنیای خارج از بدن ما به توجه ما نیاز دارد: همانطور که تقریباً همه متوجه شده‌اند، وضعیت ما چندان خوب نیست. یک بدن و ذهن سالم واقعاً ممکن است به ما کمک کند تا چالش‌های آینده را پشت سر بگذاریم، اما خود تازیانه مطمئناً این کار را نخواهد کرد.
آیا نظری در مورد موضوعات مطرح شده در این مقاله دارید؟ اگر می خواهید نامه ای تا 250 کلمه ارسال کنید تا برای انتشار در نظر گرفته شود، آن را برای ما به آدرس Observer.letters@observer.co.uk ایمیل کنید.

source

توسط artmisblog