تمرین با کش بدنسازی می تواند به بهبود قدرت و انعطاف پذیری شما کمک کند. در این پست سعی کردم بهترین حرکات اجرایی با کش بدنسازی را به شما ورزشکاران عزیز آموزش دهم.

کش های بدنسازی نوار های مقاومتی با کشسانی زیادی هستند که می نوانید از آنها برای تمرین در تمام نواحی بدن استفاده کنید.

تمرین با کش بدنسازی بسیار مفید است زیرا فعالیت های قدرتی ماهیچه های شما را قوی تر می کند و در کنار آن تمرینات با کش انعطاف پذیری ماهیچه ها را افزایش می دهد و انجام فعالیت های روزمره را برای شما آسان تر می کند. برخی از این موارد را می توان در حالت نشسته انجام داد و حتی برای کسانی که دچار محدودیت می باشند نیز قابل اجراست.

در این پست 7 تا از بهترین و کاربردی ترین تمرین با کش بدنسازی را به شما عزیزان آموزش دادیم. می توانید در کنار تمرینات مقاوتی با دمبل و هالتر در باشگاه این تمرینات را برای افزایش انعطاف در بدن اجرا کنید. یا اینکه اگر باشگاه نمی روید می توانید در خانه تنها با یک کش بدنسازی این تمرینات را اجرا کنید و لذت ببرید. موفق باشید.

درباره نویسنده

سارا مرتضوی

(نویسنده در وب‌سایت فیتنسیا)

من سعی میکنم با ارائه مطالب آموزشی در حوزه ورزش و سلامت به شما عزیزان کمک کنم تا علاوه بر رسیدن به اهداف ورزشی خود، سبک زندگی سالم و درستی داشته باشید.

source

توسط artmisblog